Weer in Zwitserland

15 juni 2022 - Bourg-Saint-Pierre, Zwitserland

IMG-20220615-WA0000

Wat een spanning vanochtend, vroeg wakker maar blijven liggen en proberen te ontspannen...

Gisteren definitief de keus gemaakt om toch over Zwitserland terug te gaan rijden. Ook omdat stukken in Zwitserland zelf al bekend zijn.

Even over 8 uur reed ik de poort uit en ging ik op weg naar de Autostrada. Klein beetje file van de ochtendspits maar dat viel reuze mee. De kap open en de temperatuur is dan ook nog lekker.

De auto rijd lekker en schakelt weer goed. Vertrouwen komt langzaam terug en tegen de tijd dat ik van de Autostrada naar de A27 moet voor de St. Bernard tunnel begin ik er in te geloven. Op dat stuk vooral in zijn 3e versnelling gereden en af en toe terug naar de 2e. Prachtig rijden, genieten van de bergen, kastelen op toppen en prachtig weer.

20220615_103644

20220615_103640

Het begint te druppelen, dus ik stop kort om de kap dicht te doen. Gauw verder naar die tunnel.

20220615_105843

Even over 11 uur kom is de tunnel uit, jawel aan de Zwitserse kant🥳🥳🥳

Ik rij nog even door en besluit op de parkeerplaats te gaan staan op de locatie waar we zaterdag afscheid moesten nemen van Patricks gele auto😪

Eerst naar huis gebeld en even de spanning van me af laten glijden en de blijdschap gevierd.

IMG-20220615-WA0003Ik dacht om lekker buiten te eten maar het begon te regenen en toen ik binnen zat hagel en onweer.

20220615_122249

Ik blijf nog wel even staan voordat ik de berg rustig afrijden.

Het zonnetje schijnt weer dus..... doei, laters...

😜