Dagje Turijn

14 juni 2022 - Pianezza, Italië

Vanochtend mooi nieuws wat wel mijn dagindeling in de war gooide..... Ik ben zelf naar Turijn historisch centrum gereden.

De parkeergarage die ik via Google had gevonden is een echt cadeautje 😍. Midden in het centrum een kleine en oude garage waar ze auto's met de hand wassen. Gelukkig hadden ze nog plaats. Een dame begroette mij gelijk met Bella, Bella!!!! Dat begrijp ik inmiddels wel🤪, maar helaas hebben ze het altijd over de auto😬.

20220614_152224 Er is continue toezicht en ik hoef mijn kap niet dicht te doen. Daar houd ik van, lekker ouderwets🥰

Vanuit de garage gewoon lekker gaan lopen. Wat een prachtige stad!! Ik heb de toren niet gezien maar heel veel dingen wel, zonder direct te weten wat het is. Gewoon genieten....

20220614_150620

20220614_144517

Na 2,5 uur, garage gelukkig weer gevonden en hoefde ik 'maar' €10,00 af te rekenen...... er zijn steden waar dat veel meer is maar ik noem geen namen🤔

Wat een verkeer en wat een rommeltje. Rotondes die ook doorsneden zijn met de doorgaande weg....  even wennen en heel goed uitkijken dat je niet op de verkeerde weghelft rijdt.

Veilig op de camping aangekomen en gelijk een mooie foto van de ingang genomen.

20220614_155313

Nu een drankje en pasta bij de bar en dan kan ik morgenochtend dan ook op huis aan.

20220614_185126

Tot gauw😘