Dagje camping

13 juni 2022 - Pianezza, Italië

Na vandaag iedereen te hebben uitgezwaaid 👋 moest ik even bedenken wat ik zou gaan doen. Het was al bloedheet🥵 om 11 uur en de tent stond er vol in, including me😰.

De eigenaar van de camping belde dat de plaats morgen voor een grote camper was gereserveerd en of ik naar een kleinere plaats met schaduw wilde verhuizen. Geen probleem🤗

De boel stukje bij beetje opgepakt en de tent inclusief bed gewoon gesleept naar de nieuwe plek. Wat een verschil van temperatuur. Beter!!

Wat gereorganiseerd en wat 'oud' eten uit de koelbox opgemaakt, want ik had geen brood enzo...

Om 3 uur kon ik me melden om een fiets🚴‍♀️ te huren bij de receptie. Basic fiets maar werkte, alleen moet je gewoon naast de auto's fietsen op een provinciale weg😱 en ook nog een drukke rotonde 🔄 oversteken..... niet normaal maar koelbloedig doorgefietst en bij de garage geweest om te kijken of ze al iets wisten. Niet dus.... Weer op de fiets het stadje in Pianezza en bij de Lidl wat inkopen gedaan.

Op de terugweg gaf de routeplanner een andere route. Een onverhard pad langs boerderijen, beroerd fietsen maar geen autoweg.

20220613_170141

Bij terugkomst broodjes bestel voor ontbijt en de shuttlebus geregeld naar het centrum van Turijn. Dagje toerist uithangen en het historische centrum bekijken.

En vanavond was een cadeautje. Naast het toiletgebouw staat een klein foodtruckje en die was open en ik zag dat ze ook pasta's zelf maken.

20220613_180729Als aperitief een Aperol Spritz

20220613_194033En avond eten!!

Ondertussen leuke gesprekken met een Nederlands stel, Engels stel uit Exeter en een Schot.

Nu even voor de tent relaxen voor ik mijn slaapzak induik.

Weltruste en tot morgen voor een nieuwe episode van Ingrid naar Turijn.😉😘