Auto en aanhanger technisch gereed!

3 juni 2022 - Schoorldam, Nederland

IMG-20220603-WA0005

Wat een heerlijk einde van de dag. Op de fiets naar Schoorldam om daar mijn Bosmal Cabrio en aanhanger op te halen. Beide zijn nu technisch volledig nagekeken✅️ en de noodzakelijke reparaties verricht✅️

De fiets op de aanhanger gezet....... dat was nog een dingetje..🙄 Ooit had ik daar een sleuteltje voor. Gelukkig was het geheel eenvoudig te demonteren en is de fiets alsnog veilig en goed vastgezet.

Een dikke knuffel voor Frank die zoveel tijd heeft besteed om dit voor elkaar te krijgen. Een dikke knuffel voor Naomi die haar man weer een paar avonden moest missen en een dikke kus voor de kleine meid, gewoon omdat ze zo lief is.

IMG-20220603-WA0004Rustig de 2 km naar huis getuft, waar de combinatie alweer veel belangstelling trok van kampeerders. Fiets en aanhanger van elkaar en van de auto gescheiden en in de garage gezet. Van het weekend kunnen we gaan poetsen🪣🧼🧽.

Fijne avond.

P.S. de sleutels van de fietsendrager zijn inmiddels weer gevonden🤩