Plannen maken

31 juli 2016 - Nieuw-vennep, Nederland

Witam (welkom) op mijn reisblog naar Warschau.

Een paar maarden geleden kreeg de Fiat 126 Club Nederland via Facebook een melding van een grote Fiat 126 meeting in Polen. De interesse was gewekt en voorzichtig heb ik gekeken of het haalbaar was. De week waarin het evenement valt had ik al vrij gevraagd en vanwege mijn gewijzigde privésituatie kon ik me opgeven. Nu alleen nog medereizigers vinden bij de Fiat 126 Club. Interesse was er zeker en op het moment van schrijven gaan we in ieder geval met 4 auto's!
De eerste plannen zijn gemaakt, er wordt aan een route gewerkt en het Pools woordenboek en Capitool reisgids Polen liggen op tafel.
De eerste etappe zal ik rijden op maandag 8 augustus 2016 naar Biddinghuizen om daar de eerste medereiziger te ontmoeten en op dinsdag gaan we samen verder om in Duitsland de rest van de groep te ontmoeten.
De komende dagen ga ik nog kleppen stellen, olie verversen en versnellingsbakolie checken. Verder moeten er natuurlijk ook een aantal onderdelen gevonden worden in de garage die zeker mee moeten als reserve. Hoe goed de auto ook is 1250 kilometer is niet niks en onderweg kan er een hoop gebeuren ;-)
Ik zal jullie dagelijks op de hoogte houden van de vorderingen en als mijn medereizigers het goed vinden zal ik hun namen en auto's hier ook laten zien.

Do widzenia (tot ziens)

Ingrid

1. Nico:
    1 augustus 2016
    Natuurlijk zal ik je met veel genoegen volgen en hoop dan ook dat je pechloos Warchau zal halen. Veel succes.
  2. Patricia:
    2 augustus 2016
    Alvast heel veel succes toegewenst! Geniet van iedere dag en wij genieten op afstand met je mee. :-)
  3. Arjan:
    2 augustus 2016
    Goede reis en ben benieuw naar de foto's. (Yes het is gelukt)