Vertrouwen krijgen...

4 juni 2022 - Schoorl, Nederland

Tja, de titel zegt het al. Hoe krijg ik het vertrouwen in mijn mooie Bosmal weer. Ik ben niet bang aangelegd en niet bang om alleen op pad te gaan maar met de jaren wordt je wijzer👵en ga je ook meer nadenken over wat er toch mis kan gaan.

Vandaag moest ik een boodschap doen in Alkmaar en onderweg dacht ik, ik kan natuurlijk gewoon de A9 🛣 opdraaien en de auto even lekker warm laten draaien. Gewoon tot Akersloot, keren en weer terug. Dat was goed voor het vertrouwen🙏!! De motor was rustig, liep gelijkmatig en ik kon makkelijk een  vrachtwagen inhalen. Genoeg power en de motor bleef droog.

Vandaag contact met mede reisgenoten die ook nog druk aan het sleutelen zijn om de auto reisklaar te maken of te controleren door middel van een lange rit. Het wordt in ieder geval weer gezellig.

Vanavond de aanhangwagen goed gesopt 🧼 en leeggemaakt zodat hij van de week ingepakt kan worden.

Kijk hem een shinen đź’«đź’«đź’«in de garage...

20220604_201026

Het vertrouwen in de auto dat is er nu wel en zin om de uitdaging aan te gaan helemaal.... 🤩