Tja, wat nu.....

13 juni 2022 - Turijn, Italië

Gistermiddag na de meeting lekker even gerust en toen met z'n allen naar Lingotto, de oude Fiat fabriek waar nu een groot winkelcentrum in zit en het dak omgetoverd wordt tot stadstuin. Op het dak reden vroeger de auto's die net geproduceerd waren hun eerste test rondjes.

20220612_190452

Rondje winkelcentrum maar geen leuke winkeltjes met souvenirs of Fiat prullaria☹️

Wel wat restaurants en we hebben heerlijk gegeten. Reisgenoten pizza of pasta en ik gegrilde kip met groenten met balsamico dressing.

20220612_194027

Onderweg naar huis heeft Mari deze foto genomen.

IMG_20220612_210432

Op de camping inpakken voor Patrick, Kyra, Sander en Mari. Ik start met weer de bekleding loshalen, stoelen eruit enz. enz..... de schakelstang is nog steeds niet oké 😪

Als ik alles eruit heb sleutelen Patrick en Sander tot na twaalven om het in orde te krijgen, maar het lukt niet. Ik zou wel kunnen gaan rijden maar ik heb er geen goed gevoel over. We gaan moe naar bed en we balen allemaal. Het had een gezellige avond met een biertje en mooie 126 verhalen moeten worden. Sorry mannen🥺 en natuurlijk ook Kyra en Mari😘

Vanochtend, na angstige visioenen van mijn auto op een helling van 8% stijging die achteruit begint te rijden omdat hij niet meer schakelt en de handrem hem niet houdt, besluit ik om Frank te bellen. Samen twijfelen we sterk of de versnellingsbak of koppeling de bergen gaat overleven. Nog een laatste telefoontje naar Arjan en ik besluit om de ANWB te bellen omdat ik het niet aandurft.

Om 9.30 uur staat de vrachtwagen voor de deur en wordt de Bosmal opgeladen.

20220613_094108

Hij gaat naar een Fiat garage vlak bij de camping en hier gaan ze hem proberen te repareren.

Sander en Mari vertrekken daarna richting Zwitserland en vervolgen hun vakantie.

20220613_094900

Een half uur later vertrekken ook Latrick en Kyra met de taxi naar het busstation. Zij reizen met de Flixbus naar huid.

Voor mij is nu het wachten begonnen.......

20220613_111847

Eerst voor schaduw gezorgd en zo maar eens kijken of ik ergens wat eten kan krijgen.

Wat een avontuur...... verdere verwikkelingen volgen😁

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Pauline:
    13 juni 2022
    Wat jammer van je auto. Nu dus wachten op de "uitslag ". Ik hoop dat het mee valt. Gelukkig ben je lid van de ANWB. Eindelijk komt jij en je auto wel thuis. Sterkte x
  2. Ingrid van Vierzen:
    13 juni 2022
    Dank je, ik kom altijd thuis😘
  3. Carla Beeldman:
    13 juni 2022
    Wat jammer Ingrid! Gelukkig ben je heen goed gegaan en heb je ook de Fiat dag gehaald. Nu duimen dat het snel gefixt is. Gewoon maar even genieten van het weer😉
  4. Karin:
    Jeetje, Ingrid, dat is balen. Hoop dat het snel en goed opgelost wordt. TOITOI
  5. Petra Nijhuis:
    13 juni 2022
    Succes met wachten. Al heb je mooi weer, hier zit je niet om verlegen. Succes en hopelijk voor jou duurt het niet al te lang.