De spanning stijgt.....

8 juni 2022 - Schoorl, Nederland

Ja, de spanning steeg vandaag zo hoog dat ik er lichamelijke klachten van kreeg... maar na uurtje rust en bezoek van vriendin met haar dochtertje kon ik er weer tegen en heb ik op verzoek de combinatie buiten gezet.

Wat staat de combi toch mooi te pronken

20220608_193302voor de hooikap en pruttelde het motortje er rustig op los. Alles ingepakt en natuurlijk nog veel ruimte over in de aanhanger, maar ik heb meer mee dan ik in de Bosmal zelf kwijt zou kunnen. De keus is voor mij dan ook snel gemaakt.20220608_193359

Mijn aanhangwagen, ouder dan ik, is gemaakt door

DAF

Screenshot_20220605-090443_Pinterest(van Doornes Aanhangwagen Fabriek).

Het is de Picnic Micky en kostte destijds 575 gulden. De aanhangwagenbak is grotendeels origineel en volledig in de kleur van de auto gespoten. Hij was ook al wit.

Mijn Bosmal Cabrio is een Fiat 126 model dat in 1995 in een kleine oplage in Polen is gefabriceerd. Ze zijn in Rood en Wit op de markt gebracht. Deze serie behoort tot de eerste met elektronische ontsteking en een katalysator op de tweecilinder, luchtgekoelde motor met toch 24PK. De auto koste, afhankelijk van het pakket (met of zonder lichtmetalen velgen e.d.) ongeveer 10.000 gulden.

Vanavond ga ik op tijd naar bed, 5:30 uur gaat de wekker en om 6:30 uur hoop ik hier weg te rijden.

Weltruste en tot morgen voor een nieuw verhaal.

1. Kor Stukje:
    8 juni 2022
    Heel veel plezier en veilige kilometers gewenst, Ingrid.
  2. Carla Beeldman:
    8 juni 2022
    Hele goeie reis Ingrid. Reuze stoer van je en ik durf te wedden dat je enorm gaat genieten. Veel plezier en we volgen je blog over al je belevenissen!