Avond en thuiskomst

17 juni 2022 - Bergen Nh, Nederland

Na mijn verhaal gistermiddag van mijn reis en aankomst in Winningen heb ik een leuke avond gehad.

Eerst op zoek naar het toiletgebouw... dat ligt 150 meter verder🤔 sommige gasten gaan met de auto, de meeste op de fiets.... ik ben gaan lopen😬

Ik heb geen zin om in het restaurant te eten en besluit om voor de eerste en laatste keer deze vakantie mijn gasstel te voorschijn te halen en de Goulash en rijst op te warmen die ik al van huis had meegenomen.

20220616_184311

20220616_183921

Na het eten nog even naar mijn auto gekeken. Op het eind van de rit liep hij niet meer stationair. Kabelschoentje vervangen van de stationairpen, olie gecheckt en toen kwamen de Duitse buren kletsen en heb ik een borreltje met hen gedaan tot slaaptijd.

Daarna nog 1 keer naar het toilet...

20220616_222142

Vanochtend de wekker om 7.00 uur... ik moet alweer naar de WC... gelijk maar douchspullen mee en koud afgedoucht.

Spullen opruimen, inpakken en alles klaar zetten voor de laatste etappe van de reis.

Na contact met Frank om de stationair problemen op te lossen e moertjes van de carburateur vaster gedraaid en de choke kabel vaster gezet. De problemen niet heel erg opgelost maar toch om 9.00 uur gaan rijden.

Gas op de plank, want ik wil bijtijds thuis zijn. De auto lijkt vleugels te hebben en even voor half 12 rij ik over de Nederlandse grens

20220617_112003 en rij ik door tot Zaltbommel waar de auto graag iets wil drinken en ik iets eten.

IMG-20220617-WA0004

Snel door en dan zie ik in de verte het AZ stadion in mijn blikveld komen!! Het is druk op de weg maar al snel zit ik op de N9 en zie ik Schoorldam waar Naomie op verzoek al op de uitkijk staat om te zwaaien.

Ik rij Schoorl in en zodra ik de Oude Mokenweg inrijden rij ik toeterend naar de camping en dus het erf van het huis op.... eindelijk thuis😍

20220617_151409

1. Kor Stukje:
    17 juni 2022
    Je was mooi op tijd terug om lekker uit eten te gaan. Je hoefde niet te koken iig.
  2. Lando:
    18 juni 2022
    Fijn dat je weer heel thuis bent. Wat een avontuur.. 😘