12e en laatste dag, Zwinderen-Nieuw-Vennep

19 augustus 2016 - Nieuw-vennep, Nederland

Tja en dan is het echt de laatste dag, ik word bijtijds wakker in mijn tentje en als ik de deur open rits zie ik de zon al langzaam door de bomen schijnen. Ik blijf nog even liggen genieten van de laatste ochtend in mijn tent. Als Yvon de voortent van de caravan openritst ben ik ook net bezig om uit bed te gaan. Zij geeft aan dat ze hebben besloten een dagje er op uit te gaan en om 10 uur te vertrekken. Ik besluit dan ook direct in te pakken en als we gaan ontbijten met heerlijk vers gebakken broodjes (wat een luxe op de camping!) staat alleen mijn tent nog te drogen. Yvon en Mitchell vertrekken om 10 uur en dan douche ik nog, pak de tent in en vertrek ook van de camping. Ik heb een appje gekregen van Henriette of ik zin heb om even bij haar werk in Amsterdam langs te komen dus tussenstop in Amsterdam. De rit gaat zeer voorspoedig, het weer is prachtig dus ik rij met de kap open en krijg weer veel duimpjes omhoog! Bij de A1 is er file en ik ben van 10.30 uur tot 13.20 uur onderweg om in Amsterdam te komen. Midden in Amsterdam oud-zuid kan ik parkeren achter de auto van Henriette en wordt ik getrakteerd op een overheerlijke appelflap en een kop thee. We kletsen even bij en dan vertrek ik  voor het laatste stukje naar Nieuw-Vennep. Appeltje-Eitje.......... :-) Bij aankomst in Nieuw-Vennep eerst even langs pap en mam gedag zeggen, bakkie doen en dan naar mijn eigen huisje. Er staat een bloemetje in huis, bedankt pap en mam! Gauw de spullen opruimen en een was aanzetten, dan weer terug om lekker bij paps en mams te eten... ondertussen ben ik behoorlijk moe en ga direct na het eten weer naar huis om daar weer te acclimatiseren..... best weer stil in je eentje.
Foto's organiseren en TV kijken en zo naar mijn eigen bed.

Bedankt iedereen voor het meelezen en de leuke reacties op de verhalen via Facebook, Watts app of persoonlijk. Ik vond het erg leuk om jullie op deze manier op de hoogte te houden.
Fiat vrienden van de reis bedankt voor de fijne tijd!